تراشکاری صنعت کار

تراشکاری، فرزکاری، سوپاپ تراشی، قطعه تراشی، کلیه خدمات خودرو و موتورسیکلت

تراشکاری صنعت کار

تراشکاری، فرزکاری، سوپاپ تراشی، قطعه تراشی، کلیه خدمات خودرو و موتورسیکلت

سلام
من محمد رضا گورشاهی هستم. یک تراشکار فنی. در سال 1360 در شهر یزد متولد شده ام. پدرم مربی تراشکاری در سازمان فنی و حرفه ای کشور است.
فرزند دوم این خانواده هستم. از کودکی اغلب اوقات همراه پدرم به کارگاه تراشکاری می رفتم و وقتم را در آنجا میگذراندم.
علاقه زیاد من به کار فنی باعث شد تا بقیه رشته های موجود در سازمان فنی و حرفه ای را طی کنم. همینطور که پیش می رفتم اغلب حرفه ها را با مدرک معتبر کسب کردم.
تا اینکه به عنوان تراشکار برتر به مسابقات کشوری به استان تهران اعزام شدم. در آنجا نیز رتبه برتر را در رشته تراشکاری گرفتم.
سپس در رشته ریاضی محض در دانشگاه سراسری مشغول به تحصیل شدم. اما علاقه زیاد من به کار باعث شد تا درس را کنار گذاشته و یک مغازه تراشکاری راه اندازی کنم.
یک مغازه کوچک اما با خدمات بسیار زیاد، یک دستگاه تراش روسی خیلی قدیمی، یک دریل ستونی که پدرم آن را سرویس کرده بود
کم کم مغازه را تجهیز کردم و با پولی که بدست می آوردم وسایل و ابزار کار خودم را بیشتر می کردم. سرانجام مکان مغازه ام را بنا به مقتضیات زمان و مکان تغییر دادم.
خیلی پیشرفت کرده بودم. از این به بعد کلیه شرکت های شهرک صنعتی یزد کالاهای خود را برای تعمیر به من می سپردند. به نحوی که از صبح تا شب به صورت یکسره مجبور به کار کردن بودم و دیگر تعطیلی ای نداشتم.
بعد از چند سال شرایط به گونه ای تغییر کرد که در استان تهران زندگی کنم. همینطور که زندگی خودم را در تهران شروع کردم حرفه و کارم را نیز دایر کردم.
هم اکنون با سابقه ای بیش از 20 سال در این حرفه، به آدرس تهران، پاسداران، میدان هروی، خیابان پناهی نیا، خیابان 15، خیابان ادیب، بین وطن خواه و میرزائیان، پلاک 18 مشغول به خدمت رسانی به مردم عزیز هستم.